Jde o to, že se poměrně často stává, že se sotva začne hrát a už někdo umírá. Ve čtvrtek se tento jev ingoruje a dává se automaticky respawn, každopádně v neděli se držíme hesla, že se jde na jeden život.
Jenže vzhledem k těm našim počtům a aktuálním zkušenostem v neděli, kdy cca už ve 20:30 bylo dole tuším 6 lidí si říkám, že to prostě není tak super nápad. Hrajeme to kuli nějakému koordinovanému zážitku více lidí a podle mě je škoda nechávat tyhle lidi ve spectu. Velitel přijde dá se říct o celé družstvo. Jakékoliv plány na kooperaci těch družstev jsou v háji a je to jen o tom to nějak dohrát. A samozřejmě pocit spolupráce několika uskupení a i nějaké možnosti plánování jsou pryč a to je podle mě velká škoda.
Takže by mě zajímalo jakej by byl názor na to mít možnost respawnu za dejme tomu nějakých takovýchto podmínek?
Respawn lze provést:
- Pouze pokud je možné respawnout 4 hráče a víc - vždy jen celý team, ne solo hráče a ti se automaticky budou hlásit jako posily a nebudou nikdy zastávat pozice před smrtí. (tzv. umře velitel alfy, respne se a pak dělá jakože neumřel. Tohle značně rozjebává vcítění do akce)
- Pokud to dovoluje koncept mise
- Souhlasí s tím velitel čety
- Pouze třeba do 21:00, aby se zamezilo nějakým šíleným respawnům
Pokud si vezmem za příklad minulou neděli.
Umřelo tam 6 lidí. Zeptalo by se velitele čety jestli souhlasí s posilami. Pokud ano, řekl by za jakých podmínek a kde. (např. po zajištění místa, kde práve jsou což byla ta první vesnice). Respawnul by se 6 členný team, který by se nahlásil velili čety, jako nová jednotka.