Neděle 13.11.2016
Odehrané mise:
IFOR IV (Summer Chernarus) od Professora- Mechanizovaná jednotka US Army zachraňuje obklíčenou Alfu 23.
- Splněno
- Ztráty: 9 ze 17
Počet hráčů: 17Re: [Report] Neděle 13.11.2016
2Ze včerejška ponaučení pro posádky, kde my jsme selhali jako posádka v dodržování základů.
- přehnané používání termálu způsobilo, že jsme neviděli schováné a nenastartované BMP
- nedodržování správného přejíždění přes horizont, které by nám mohlo zachránit kůži právě před tim BMP, které první střelu minulo a my mohli zacouvat zpět za horizont, případně mu ukázat jenom věž zpoza horizontu. Místo toho, jsme zběsile přejeli horizont a v tu chvíli jsme tam byli jako prase na odstřel.
- celkově by na to řidič neměl tolik šlapat jen proto, že se mu to zrovna rozjelo. Hůř se míří, snadno člověk něco přehlídne a neni čas najít si strategicky dobrou pozici.
- minimálně v mojí plechovce bych ocenil míň komunikace mezi posádkou. Od řidiče potřebuju slyšet pouze potvrzování rozkazů a případně, když vidí kontakt. Jinak je pro mě důležitá komunikace pouze se střelcem. V momentě kdy komunikuju rádiem s někym dalšim a do toho si řidič se střelcem povídá, je velice snadný něco důležitýho přeslechnout.
Vinu za to, až na to kecání, beru na sebe jakožto velitel vozidla.
- přehnané používání termálu způsobilo, že jsme neviděli schováné a nenastartované BMP
- nedodržování správného přejíždění přes horizont, které by nám mohlo zachránit kůži právě před tim BMP, které první střelu minulo a my mohli zacouvat zpět za horizont, případně mu ukázat jenom věž zpoza horizontu. Místo toho, jsme zběsile přejeli horizont a v tu chvíli jsme tam byli jako prase na odstřel.
- celkově by na to řidič neměl tolik šlapat jen proto, že se mu to zrovna rozjelo. Hůř se míří, snadno člověk něco přehlídne a neni čas najít si strategicky dobrou pozici.
- minimálně v mojí plechovce bych ocenil míň komunikace mezi posádkou. Od řidiče potřebuju slyšet pouze potvrzování rozkazů a případně, když vidí kontakt. Jinak je pro mě důležitá komunikace pouze se střelcem. V momentě kdy komunikuju rádiem s někym dalšim a do toho si řidič se střelcem povídá, je velice snadný něco důležitýho přeslechnout.
Vinu za to, až na to kecání, beru na sebe jakožto velitel vozidla.