
- 12032021Thumbnail.jpg (1.54 MiB) Zobrazeno 11034 x
Diktátor Hootik, příslušníci PMC a jeho Armáda, spolupracují při odražení africké milice, snažící se o zabití diktátora.
Slotování:
INDEPENDENT (Diktátor + Družstvo PMC)
Diktátor (Art of War DLC) - Hootik
PMC
Alfa
Velitel Družstva - Pfc. Dead_Inside
Kulometčík - Krklam
Střelec - Pvt. Haressment
Zdravotník - Zufi
Bravo
Velitel Týmu - Sfc. Jack0b
Kulometčík - Cpt.Jack
Střelec - Zedtech
Střelec - ChaosMachine
Poznámka: Velitel PMC si v misi zvolí co chce aby jeho střelci byli za roli (granátometčík, raketometčík, ostrostřelec, kulometčík…)
BLUFOR (Armáda - HQ + 2 družstva)
HQ
Velitel - Pfc. Cr4sh
Zdravotník - Pvt. Deynor
Alfa
Velitel Družstva - Cpl. Hokum
Kulometčík - Pfc. Peter
Asistent kulometčíka - Anton_Neuhaus
Zdravotník - Pvt. Hrob
Bravo
Velitel Týmu - Pvt. Sebas
Kulometčík - Lucky
Asistent kulometčíka - Ghostman49
Raketometčík - Cpl. Mucha
Charlie
Velitel Družstva - Pvt. Korfy
Kulometčík -
Asistent kulometčíka -
Zdravotník - Pvt. Tomi
BRÍFINK INDEPENDENT (Diktátor + PMC)
SITUACE
Vůdce místní země si nás najal k jeho ochraně. Každý diktátor má své přátele a nepřátele, to že tento má víc nepřátel než přátel, hraje do kapsy jedině nám. Zaplatil nám každému z nás nemalou částku, jen aby jsme s ním všude chodili a chránili ho.
Ze začátku se to zdálo jako poměrně jednoduchá práce pro veterány jako jsme my. Později jsme však zjistili jaká vyjímečná osobnost tento vůdce je. Vyžívá se v popravování poddaných a u jakékoliv vraždy kterou sám neprovádí chce být osobně. Vydá se proto dnes s námi do boje proti Milici.
Armáda již v tuto chvíli hledá první nepřátelský tábor ve vesnicích východně od naší pozice. Poté co najdou nějaké informace o výskytu hlavního táboru, se s námi přeskupí a společně na něj půjdeme zaútočit.
My mezitím musíme zaručit vůdcovi bezpečí v jeho ville, máme informace o nějakých atentátnících chystajících se dnes zaútočit. V bedně v hlavní místnosti máme připravené nějaké protipěchotní miny, připravíme jim malé překvápko.
NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Africká milice - jak se oblékají zatím uplně nevíme, zbraně používají stejné jako armáda - sovětské zbraně i technika. Dobře se také poznávají dle toho, že většina z nich jsou černí.
PŘÁTELSKÉ SÍLY
Armáda na východě, Příslušníci PMC ve ville, Diktátor, civilisté.
MISE
> Ochraňte diktátora před atentátníky.
> Spojte se s Armádou a společně zaútočte na hlavní tábor.
PLÁN POSTUPU & INFORMACE
> Poslední slovo ve velení zde má Velitel Družstva PMC. Diktátor může velet pouze své Armádě.
>> DŮLEŽITÉ!: Diktátor má u sebe vysílačku AN/PRC-148 na spojení se s veliteli PMC a také AN/PRC-152, na které se na druhém kanále (2-RADIO) dokáže spojit s Armádou. Tuto vysílačku má pouze on!
>> V hlavní místnosti villy se nachází bedna s ACE Arzenálem, PMC si zde mohou libovolně vybrat z čehokoliv dostupného. Domluvte se však prosím na jednotlivých rolích, ať se nestane že v týmu budou 4 ostrostřelci, nebo 4 kulometčíci a podobně.
> Diktátor má ve svém pokoji také malou bednu s ACE Arzenálem, může si zde vybrat mezi různými obleky, klobouky a sekundárními zbraněmi, může si také dobrat dodatečnou munici. Poté si může vlézt do bedny dolů k PMC a obléct si neprůstřelnou vestu. Nic jiného prosím nebrat!
Dávám Vám velkou svobodu ve výběru výbavy, tak toho prosím nějak kdovíjak nezneužívejte. Po dokončení vybavení, bedna zmizí. Nezapomeňte na miny a noktovizory!
TRANSPORT
2x Obrněné SUV
VŮDCE - HOOTIK
Za Vaše služby platí velmi štědře.
Dokud člověk plní jeho rozkazy, dokáže být velmi mírumilovný.
U lidí co si najímá, se toto bohužel moc často nestává...
U takových lidí se poté doba života rapidně zkracuje.
Naposledy popravil svého sluhu dnes ráno, za to, že ledový čaj co mu přinesl, byl ledový.
Preferuje být u všeho osobně, kór pokud se jedná o zabíjení.
> Zabití našeho vůdce nepřipadá v úvahu! Zdi i stromy zde mají uši, je-li vám život milý, ani o tom nemyslete.
BRÍFINK BLUFOR (Armáda)
SITUACE
Našeho všemocného diktátora se snaží zabít místní milice! Nemáme ponětí co by se jim mohlo na tak laskavém vůdci nelíbit, každopádně je musíme zastavit! Náš vůdce si již najal z tajné služby nějakou ochranku, nějací američtí chlapíci, cojávim. Naším úkolem je dojet do města Balama Kurdi, kde se údajně nachází jeden z tábořišť milice a získat informace o výskytu ostatních táboříšť. Poté se musíme spojit s vůdcem v jeho ville a společně na tábor zaútočit.
NEPŘÁTELSKÉ SÍLY
Africká milice - nevíme zatím přesně jak jsou na tom s oblečením, ale využívají stejné zbraně jako my.
PŘÁTELSKÉ SÍLY
Armáda, Příslušníci PMC ve ville, Diktátor, civilisté.
MISE
> Lokalizujte dům s informacemi ve městě Balama Kurdi a seberte veškeré dokumenty co zde najdete.
> Přeskupte se s vůdcem a jeho ochrankou v jeho ville.
> Společně vymyslete útok na zbývající tábory.
PLÁN POSTUPU & INFORMACE
> Čistě na velení operace.
> Jakkoliv se nám nemusí zdát spolupráce s Američany, je to pro úspěch této operace nutné.
>> DŮLEŽITÉ!: Velitel HQ a Velitelé družstva mají u sebe vysílačku AN/PRC-152, na které se na druhém kanále (2-RADIO) dokážou spojit s Diktátorem. Velitelé družstva ji klidně mohou odložit do auta, jde jen o to, aby jste spojení měli stále, ikdyž jeden z velitelů zemře.
PALEBNÁ PODPORA & TRANSPORT
2x Vodnik (1x neozbrojený s dodatečnou municí a 1x neozbrojený zdravotnický)
1x Land Rover s M2 a PKP na spolujezdci (uvnitř dodatečné rakety do RPG-7 + 8x raketomet RPG-26)
1x Land Rover s SPG-9
1x M939 (Náklaďák)
VŮDCE - HOOTIK
Dokud člověk plní jeho rozkazy, dokáže být velmi mírumilovný.
U lidí co si najímá, se toto bohužel moc často nestává...
U takových lidí se poté doba života rapidně zkracuje.
Naposledy popravil svého sluhu dnes ráno, za to, že ledový čaj co mu přinesl, byl ledový.
Preferuje být u všeho osobně, kór pokud se jedná o zabíjení.
Budete ho muset v druhé poloviné mise nějak snést. Kdyby to šlo fakt do kritických mezí, můžete zatelefonovat jeho strýčkovi Jirkosovi, ten ho většinou dokáže srovnat do latě.
> Zabití našeho vůdce nepřipadá v úvahu! Zdi i stromy zde mají uši, je-li vám život milý, ani o tom nemyslete.
ADMINISTRACE
> Spektátor je pro dnešní misi vyplý.
> Po úmrtí se vám nabídne respawn v jedné odlehlé vesnici.
> Na místě ode mně (snad po chvíli) dostanete další instrukce.
> Neumírejte prosím schválně, jen aby jste se dozvěděli co to je. První život je vždy ten zábavnější!
> Po úmrtí máte samozřejmě plné právo se odpojit. Avšak mise by neměla trvat déle než do desíti.
>> Pokud budete mít v misi cokoliv technického na zeuse: Zmáčkněte tlačítko Z, nebo prostě napište do globálního chatu, například pokud potřebujete teleportovat při pozdním připojení.
Mise Splněna